26. august 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Turundusaasta 2009

Kuidas järgmise aasta turunduseelarvet planeerides õigeid otsuseid vastu võtta? 26. augustil toimunud Äripäeva turundusseminar käsitles 2009. aasta turunduseelarvet. Loe seminaril osalenud Best Marketingi juhi Hando Sinisalu poolt üles tähendatud noppeid ja tsitaate:

Ethel Reier, Äripäev: “Mina olen paanikas! Teen esimest korda järgmiseks aastaks miinusmärgiga reklaamimüügi eelarve!”

Agne Kinks, TNS Emor: “Eesti tarbijal jääb igapäevastest kulutustest raha üle. Aga tarbija on muutunud väga ettevaatlikuks ega tõtta ummisjalu uut autot või kinnisvara soetama. Säästmine kasvab. Kui vaadata ettevõtete reklaamikulutusi, siis 2009. a. prognoosides tundub B2B ehk ärilt ärile reklaam kõige haavatavam sektor. Nii Europarlamendi kui kohalike valimistega seoses on oodata valimisreklaami kasvu, samuti ei ole nii haavatav esmatarbekaupade reklaam.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700