• 27.08.08, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusaasta 2009

Kuidas järgmise aasta turunduseelarvet planeerides õigeid otsuseid vastu võtta? 26. augustil toimunud Äripäeva turundusseminar käsitles 2009. aasta turunduseelarvet. Loe seminaril osalenud Best Marketingi juhi Hando Sinisalu poolt üles tähendatud noppeid ja tsitaate:
Ethel Reier, Äripäev: “Mina olen paanikas! Teen esimest korda järgmiseks aastaks miinusmärgiga reklaamimüügi eelarve!”

Seotud lood

Töökuulutused
  • 21.10.25, 17:09
iProspect Estonia otsib digimeedia projektijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 9.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele