Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Turundusaasta 2009
Kuidas järgmise aasta turunduseelarvet planeerides õigeid otsuseid vastu võtta? 26. augustil toimunud Äripäeva turundusseminar käsitles 2009. aasta turunduseelarvet. Loe seminaril osalenud Best Marketingi juhi Hando Sinisalu poolt üles tähendatud noppeid ja tsitaate:
Ethel Reier, Äripäev: “Mina olen paanikas! Teen esimest korda järgmiseks aastaks miinusmärgiga reklaamimüügi eelarve!”
Agne Kinks, TNS Emor: “Eesti tarbijal jääb igapäevastest kulutustest raha üle. Aga tarbija on muutunud väga ettevaatlikuks ega tõtta ummisjalu uut autot või kinnisvara soetama. Säästmine kasvab. Kui vaadata ettevõtete reklaamikulutusi, siis 2009. a. prognoosides tundub B2B ehk ärilt ärile reklaam kõige haavatavam sektor. Nii Europarlamendi kui kohalike valimistega seoses on oodata valimisreklaami kasvu, samuti ei ole nii haavatav esmatarbekaupade reklaam.”
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.