• 25.08.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rivo Saarna, Reval Auto turundusjuht

on lõpetanud 1995. aastal Viljandi Kultuurikolledži näitejuhtimise eriala. Turundus- ja müügivaldkonnas on ta täiendanud end Marketingi Instituudis. Alates 1999. aastast on ta tegelenud valdavalt müügi- ja turunduse juhtimisega erinevates ettevõtetes: töötanud ETV-s turundus- ja reklaamidirektorina, Elionis telemeedia teenistuse (Elioni veebikanalite) juhina ning Laulasmaa Resort juhatuse liikmena (müügi- ja turundusvaldkond). Viimased kolm aastat on Rivo olnud Reval Auto ehk Audi Eesti turundusjuht.

Seotud lood

Uudised
  • 06.10.08, 10:24
Best Internet 2008
Sündmus: Best InternetAeg: 16. - 17. september 2008 Koht: KUMU auditoorium, Tallinn Korraldaja: Best Marketing
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele