• 19.08.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kes on töökohta vahetanud?

14. juulil alustas Kalev Meedia turundusjuhi ametikohal tööd Meigo Pruudel, kes viimased 2,5 aastat juhtis reklaamiagentuuri Tequila AD. Varem on Meigo Pruudel töötanud AS Esmofon reklaamijuhina, PR firma Ots & Partnerid konsultandina, Baltic Music Group'i turundusjuhina ning Tequila AD projektijuhina. Kalev Meedia juhataja Alar Pinki sõnul on Kalev Meedia alustanud tugeva turundusosakonna loomist, kuhu kaasatakse veel lähiajal tugevaid turundusspetsialiste. "Kõik selle on tinginud meie laienemisplaanid, mille esimesi tulemusi on näha juba septembrikuus", lisas Pink.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele