• 26.06.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lionsil anti esmakordselt välja kaks filmikategooria Grand Prix’d

Üks Grand Prix läks Fallon Londonile Cadbury šokolaadi reklaamiva klipi "Gorilla" eest ja teise võitis Microsoftile tehtud XBOX 360 / Halo 3 videomängu tutvustavate internetiklippide eest T.A.G. SF / McCann Worldgroup San Fransisco. Cannes’i reklaamfilmižürii põhjendas kahe Grand Prix’ andmist mitte kui suutmatust valida kahe hea töö vahel, vaid kui vajadust väärtustada mõlemaid, nii tele- kui internetiklippe, mitte ühte teisest kõrgemale tõstes.
Cadbury Gorilla:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele