Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti reklaamiagentuuridel läks KIAF-il hästi
Eesti reklaamiagentuurid Taevas Ogilvy ja Vatson&Vatson/Y&R tõid 28. - 30. mail 2008 toimunud Kiievi Rahvusvaheliselt Reklaamifestivalilt koju mitmeid auhindu.
Taevas Ogilvy poolt SEB-le tehtud pildikaardi klipp "Jahimehed" tunnistati telereklaamide kategoorias parimaks tööks (best of contest). Klikka pildil, et näha klippi:
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.