• 04.06.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti reklaamiagentuuridel läks KIAF-il hästi

Eesti reklaamiagentuurid Taevas Ogilvy ja Vatson&Vatson/Y&R tõid 28. - 30. mail 2008 toimunud Kiievi Rahvusvaheliselt Reklaamifestivalilt koju mitmeid auhindu.
Taevas Ogilvy poolt SEB-le tehtud pildikaardi klipp "Jahimehed" tunnistati telereklaamide kategoorias parimaks tööks (best of contest). Klikka pildil, et näha klippi:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele