• 30.05.08, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rautakesko korraldab Eesti Vabariigi 90. juubelile pühendatud reklaamikampaania

Eesti üks vanimaid ja suurimaid ehitus- ja sisustuskaupade müüjaid, AS Rautakesko lansseerib alates juunist Eesti Vabariigi 90. juubeliaastale pühendatud välireklaamikampaania.
Rautakesko turundusjuhi Annika Oja sõnul on kampaania eesmärgiks panna omalt poolt õlg alla Eesti Vabariigi 90. juubeliaasta visuaalsete materjalide tutvustamisele, aga ka kannustada kõiki eestimaalasi juubeliaastal veelgi rohkem mõtlema oma kodu eest hoolitsemisele ja selle kaunistamisele. „Meie taotlus on luua omamoodi segu traditsioonilisest brand’i-reklaamist ning sotsiaalreklaamist,“ lausus Oja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele