Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rautakesko korraldab Eesti Vabariigi 90. juubelile pühendatud reklaamikampaania
Eesti üks vanimaid ja suurimaid ehitus- ja sisustuskaupade müüjaid, AS Rautakesko lansseerib alates juunist Eesti Vabariigi 90. juubeliaastale pühendatud välireklaamikampaania.
Rautakesko turundusjuhi Annika Oja sõnul on kampaania eesmärgiks panna omalt poolt õlg alla Eesti Vabariigi 90. juubeliaasta visuaalsete materjalide tutvustamisele, aga ka kannustada kõiki eestimaalasi juubeliaastal veelgi rohkem mõtlema oma kodu eest hoolitsemisele ja selle kaunistamisele. „Meie taotlus on luua omamoodi segu traditsioonilisest brand’i-reklaamist ning sotsiaalreklaamist,“ lausus Oja.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“