Ranno Pajuri, Sampo Panga kommunikatsioonidivisjoni direktori kommentaar Best Marketingile:
"Asun tööle Eesti Energia jaeäri valdkonna turundusdirektorina juuni teisest poolest, peale Sampo Panga nn. füüsilise re-brändingu lõpetamist. Loomulikult on mul kahju lahkuda oma tiimi juurest, kellega koos oleme viimase seitsme aasta jooksul nii mõndagi saavutanud, väga palju õppinud ja kes on igas olukorras säilitanud positiivse hoiaku.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.