• 21.05.08, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ranno Pajuri läheb Sampost Eesti Energiasse

Ranno Pajuri, Sampo Panga kommunikatsioonidivisjoni direktori kommentaar Best Marketingile:
"Asun tööle Eesti Energia jaeäri valdkonna turundusdirektorina juuni teisest poolest, peale Sampo Panga nn. füüsilise re-brändingu lõpetamist. Loomulikult on mul kahju lahkuda oma tiimi juurest, kellega koos oleme viimase seitsme aasta jooksul nii mõndagi saavutanud, väga palju õppinud ja kes on igas olukorras säilitanud positiivse hoiaku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele