Ranno Pajuri, Sampo Panga kommunikatsioonidivisjoni direktori kommentaar Best Marketingile:
"Asun tööle Eesti Energia jaeäri valdkonna turundusdirektorina juuni teisest poolest, peale Sampo Panga nn. füüsilise re-brändingu lõpetamist. Loomulikult on mul kahju lahkuda oma tiimi juurest, kellega koos oleme viimase seitsme aasta jooksul nii mõndagi saavutanud, väga palju õppinud ja kes on igas olukorras säilitanud positiivse hoiaku.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.