• 20.05.08, 01:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Delfi vahetas välja noortebrändi

Eesti suurim internetiportaal Delfi tõi turule uue noortele suunatud kaubamärgi "Kuut". Uus bränd vahetab välja senise Delfi Noorteka.
Delfi turundusjuhi Kadi Maarandi sõnul oli eesmärgiks, et noortekeskkonna kasutajad valiks ise endale sellise nime, mida nad tahavad. Nimelt on nüüdse Kuut.ee keskkonna näol tegu Eestis kõige enam enesemääratlust või personaalseid valikuid võimaldava saidiga. Registreeritud kasutajad saavad luua oma lehekülgi, määrata nende funktsioone ning hoida ja jagada oma videosid, muusikat, pilte ja tekste. "Meie soov oli, et ka keskkonna nimi oleks üks osa kasutajate valikutest," ütles Maarand. Kuut on suunatud noortele vanuses 10-24.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele