• 13.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Ekspressi turundusjuht Henrik Raave teeb comebacki muusikuna

Aastate eest ansamblites Up’n Down, 6-Pack ja Rumal Noorkuu tuntust võitnud Henrik Raave (29) on muusika ja laulmise juures tagasi.
Üheksa aasta eest tegi Henrik kannapöörde — taandus muusikast, sai kahe poja isaks ja tegi karjääri turunduses. Henrik pidas aastaid Renault müügi- ja turundusdirektori ametit, praegu on ta Eesti Ekspressi turundusjuht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele