• 22.04.08, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postimehe aasta parimaks trükireklaamiks valiti Fazeri musta leiva reklaam 'Hiina müür'

Postimehe aasta parimaks trükireklaamiks valiti jaanuarikuu võitja, Fazeri musta leiva reklaam "Hiina müür". 2007. aasta maist kuni 2008. aasta märtsini võitnud reklaamidest valiti välja üks, mille tegijad (kliendi esindaja ja loovagentuuri esindaja) saavad 2008. aasta juunis sõita Postimehe kulul Cannes'i reklaamifestivalile.
Võidutöö autorid on agentuurist Division:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele