• 22.04.08, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postimehe aasta parimaks trükireklaamiks valiti Fazeri musta leiva reklaam 'Hiina müür'

Postimehe aasta parimaks trükireklaamiks valiti jaanuarikuu võitja, Fazeri musta leiva reklaam "Hiina müür". 2007. aasta maist kuni 2008. aasta märtsini võitnud reklaamidest valiti välja üks, mille tegijad (kliendi esindaja ja loovagentuuri esindaja) saavad 2008. aasta juunis sõita Postimehe kulul Cannes'i reklaamifestivalile.
Võidutöö autorid on agentuurist Division:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele