• 21.04.08, 14:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaami- ja meediaagentuuridel on aeg taasühineda

Muljeid Veneetsia Meediafestivalilt vahendab Best Marketingi juht Hando Sinisalu: Festival paistis silma väga kõrgetasemeliste esinejate ja delegaatide poolest. Kohal olid kõikide maailma suurte meediaagentuuride globaalsed CEO-d ja paljude suurklientide (Unilever, P&G, Nokia, Nestle, Coca-Cola, Philips, jne) tipptasemel turundusotsustajad. Kuigi paljude kõrge positsiooniga esinejate ettekanded jäid liiga üldsõnalisteks ja poliitiliselt korrektseteks, oli ka palju huvitavat ja vastuolulist.
MÕNED TEEMAD JA MÕTTED

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele