21. aprill 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaami- ja meediaagentuuridel on aeg taasühineda

Muljeid Veneetsia Meediafestivalilt vahendab Best Marketingi juht Hando Sinisalu: Festival paistis silma väga kõrgetasemeliste esinejate ja delegaatide poolest. Kohal olid kõikide maailma suurte meediaagentuuride globaalsed CEO-d ja paljude suurklientide (Unilever, P&G, Nokia, Nestle, Coca-Cola, Philips, jne) tipptasemel turundusotsustajad. Kuigi paljude kõrge positsiooniga esinejate ettekanded jäid liiga üldsõnalisteks ja poliitiliselt korrektseteks, oli ka palju huvitavat ja vastuolulist.

MÕNED TEEMAD JA MÕTTED

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700