• 21.04.08, 14:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaami- ja meediaagentuuridel on aeg taasühineda

Muljeid Veneetsia Meediafestivalilt vahendab Best Marketingi juht Hando Sinisalu: Festival paistis silma väga kõrgetasemeliste esinejate ja delegaatide poolest. Kohal olid kõikide maailma suurte meediaagentuuride globaalsed CEO-d ja paljude suurklientide (Unilever, P&G, Nokia, Nestle, Coca-Cola, Philips, jne) tipptasemel turundusotsustajad. Kuigi paljude kõrge positsiooniga esinejate ettekanded jäid liiga üldsõnalisteks ja poliitiliselt korrektseteks, oli ka palju huvitavat ja vastuolulist.
MÕNED TEEMAD JA MÕTTED

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.09.25, 14:18
ERSO otsib maine- ja kommunikatsioonijuhti
Kandideerima ootame kuni 20. septembrini

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele