• 10.04.08, 15:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eduka meediasuhtluse nurgakivid

Endine Kroonika peatoimetaja Ingrid Tähismaa hülgas läinud aasta lõpus palgatöö ja sisenes eraettevõtlusse. OÜ Meediakool pakub interaktiivseid koolitusi ning seminare teemal, kuidas meediasse pääseda ja seal sees terveks jääda.Meediaga suhtleme iga päev. Loeme ajalehti, vaatame televiisorit, surfame internetis. Meedia puudutab meid kõiki ja see on ju nii lihtne - maailm tuleb koju kätte ning ei mingit peavalu. Meediasuhtlusele hakkame tõsisemalt mõtlema alles siis, kui oleme ise mingil põhjusel pälvinud ajakirjanduse tähelepanu. Või ihkame seda hoopis saavutada. Meediasse pääs ja seal olek tekitab alati pingeid, kõhklusi ja kahtlusi. Kas ma käitusin õigesti? Kas ma ütlesin õigeid asju? Mis minust arvatakse? Kas paistan lapsesuuna või jätan hoopis kohtlaselt kidakeelse mulje? Milline on minu maine avalikkuse silmis? Küsimusi on palju. Et terveks jääda, on tark teada meediaga suhtlemise põhimõtteid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele