10. aprill 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eduka meediasuhtluse nurgakivid

Endine Kroonika peatoimetaja Ingrid Tähismaa hülgas läinud aasta lõpus palgatöö ja sisenes eraettevõtlusse. OÜ Meediakool pakub interaktiivseid koolitusi ning seminare teemal, kuidas meediasse pääseda ja seal sees terveks jääda.Meediaga suhtleme iga päev. Loeme ajalehti, vaatame televiisorit, surfame internetis. Meedia puudutab meid kõiki ja see on ju nii lihtne - maailm tuleb koju kätte ning ei mingit peavalu. Meediasuhtlusele hakkame tõsisemalt mõtlema alles siis, kui oleme ise mingil põhjusel pälvinud ajakirjanduse tähelepanu. Või ihkame seda hoopis saavutada. Meediasse pääs ja seal olek tekitab alati pingeid, kõhklusi ja kahtlusi. Kas ma käitusin õigesti? Kas ma ütlesin õigeid asju? Mis minust arvatakse? Kas paistan lapsesuuna või jätan hoopis kohtlaselt kidakeelse mulje? Milline on minu maine avalikkuse silmis? Küsimusi on palju. Et terveks jääda, on tark teada meediaga suhtlemise põhimõtteid.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700