• 05.10.07, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti reklaamiagentuuride TOP 2006

Äripäeva Turunduse Top on läbi aegade reklaamiagentuuride meeli erutanud. Tavaliselt on arusaamatusi tekitanud üksikute agentuuride võrdlemine holding firmadega ja meediavahendusest tuleneva käibe arvestamine/ mitte arvestamine reklaamiagentuuride kogukäibes. Asjasse selguse saamise huvides avaldab BM kõrvuti Äripäeva reklaamiagentuuride TOPi ja Eesti Reklaamiagentuuride Liidu TOPi koos reklaamitegelaste kommentaaridega. Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL)ametlik 2006.a. reklaamiagentuuride TOP:* Brillianti 2006.a. majandusaasta aruanne kajastab perioodi 29.07.2005-31.12.2006.a.
na - not available - s.t. andmeid pole mingil objektiivsel põhjusel, näiteks firma ei tegutsenud sellel ajal veel, vms.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele