25. september 2007
Ainult tellijatele

Eesti agentuurid olid Golden Hammeril edukad - 9 haamrit!

Eesti reklaamid võitsid 20.-21. sept. 2007 Riias toimunud rahvusvahelisel reklaamifestivalil Golden Hammer neli kuld- ja viis hõbehaamrit. 2006. aastal said Eestlased ühe kulla ja kümme hõbedat. Festivali tähtsaimad ehk n.ö. aasta agentuuride auhinnad läksid siiski Lätti ja Leetu: Best Use of Media Folder auhinna võitis Leedu Lowe Age ja Creativity Case auhinna Läti agentuur “Zoom!". Golden Hammeril osales üle 1000 reklaami 15 riigist, enamuses Lätist, Venemaalt, Eestist (154 tööd), Ukrainast ja Leedust.Eestlaste kuldhaamrid:1. Vatson&Vatsoni reklaam rikkast Kanada onust võitis kulla: festivali olulisimas ehk telereklaamide kategoorias sai kulla reklaamiagentuuri Vatson&Vatson/Y&R reklaam "Videotestament", kus rikas Kanada onu videotestamenti loeb. Reklaami tellijaks oli kiirlaenufirma Monetti. Varem on "Videotestament" võitnud Grand Prix, Kulla ning Rahvusliku Omapära eriauhinna Kiievi Rahvusvahelisel reklaamifestivalil, lisaks Hõbeda ja Parima Näitlejatöö eriauhinna Kuldmunal. 2. Interaktiivse meedia korporatiivsete kodulehtede, online-teenuste jne kategoorias sai kulla Leo Express Saaremaa Viina kodulehe eest.3. Brilliantile tuli kuldhaamer Nordea reservlaenu lansseerimise eest. Nordea Reservlaenu lansseerimiskampaania „Leesi Lennart” tõi teate uuest laenutootest tarbijani senistest pangareklaamidest mõnevõrra erineval kujul - päevalehtede esikülgedel suurte ja rasvaste pealkirjade ning pilkupüüdvate fotodega illustreeritud kolme erineva kõmu-uudisena.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700