• 22.08.07, 23:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klikivabrik.ee

Koostöös Momentumi ja Ambient Marketingiga on Klikivabrik OÜ käivitanud projekti http://klikivabrik.ee
Idee on väga lihtne - tehnilise lahendusega on liidetud ca 55 väikesaidi reklaampinnad ühtselt hallatavaks reklaamikanaliks, mille külastajate koguarv on tänaseks 350 000.See tähendab, et Klikivabrik on hetkel Eesti suuruselt kolmas internetireklaami kanal Neti ja Delfi järel. Klikivabriku saitide külastatavuse sõltumatuks mõõtmiseks kasutatakse tasuta ja sõltumatut veebisaitide külastatavuse statistikalisti http://metrix.ee 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele