• 21.06.07, 10:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamifestival Cannes Lions 2007 Prantsusmaal

Cannes Lions 2007 Grand Prix võitjad Outdoor, Media, Press ja Direct kategooriates:OUTDOOR LION GRAND PRIXPealkiri: POWER TO THE PEOPLE Reklaamija / klient: NEDBANKToode / teenus: pangandusAgentuur: NET#WORK BBDOLinn / riik: Johannesburg, Lõuna-Aafrika Vabariik2007.a. Outdoor Grand Prix läks kampaaniale, mis sõna otseses mõttes andis inimestele energiat (power). Network BBDO võitis välimeedia kategoorias peaauhinna päikeseenergiat absorbeeriva NedBanki reklaamtahvli eest, mis muutis Aafrika kuuma päikesekiirguse elektrienergiaks, millega varustati kohaliku koolimaja kööki, et lastele süüa teha.Zhürii tõi tulevastele loomingulistele töödele eeskujuks NET#WORK BBDO reklaami tugevat korporatiivset ja sotsiaalset vastutustunnet:
Community-Empowering

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele