• 19.06.07, 13:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple’i “Get a Mac” turunduskampaania valiti 2007.a. edukaimaks kampaaniaks USA-s

7. juunil 2007 võitsid Media Arts LabTBWA ja Apple Inc. turunduskampaania “Get a Mac” eest USA Grand EFFIE 2007. Auhind tähistab silmapaistvat saavutust turunduskommunikatsiooni valdkonnas, sellega tunnustatakse ideid, mis töötavad (ideas that work). “Peale mitmeid põhjalikke arutelusid otsustas žürii üksmeelselt anda Grand Effie Apple’ile Mac’i ja PC’ konkurentsi vaimuka portreteerimise eest. Apple kujutas konkurentsi humoorikalt, stiilselt ja ausalt, langemata kordagi kõlvatu konkurentsi lõksu,”ütles John Butler, USA Grand Effie 2007 žürii esimees.  Grand EFFIE 6 finalisti olid:
Apple Inc. “Get a Mac” (Media Arts LabTBWA ja OMD)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele