• 31.05.07, 12:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Barbie- ja alkoholireklaamid saate ´Eesti otsib superstaari´ reklaamipausides - eetiline või mitte?

"Eesti otsib superstaari" on TV3 tõsielusari, mis baseerub populaarsel Briti saatel Pop Idol. Sarjas otsitakse noori, 16-25 aastaseid andekaid lauljaid. Saade on eetris neljapäeviti kl. 19:30 ja pühapäeviti kl. 20:30.Saate, mille peasponsor on Saku D-Light, reklaamipauside ajal näidatakse nii Barbie, Little Pony kui ka alkoholireklaame. Lahjat alkoholi võib teles reklaamida alates 20:00-st ja kanget alkoholi alates 21:00-st. Alkoholitarbimine on Eestis lubatud alates 18. eluaastast. TNS Emori andmetel on 1/5 saate vaatajaskonnast 4-17 aastased s.t. alaealised.Best-marketing.com küsis diskussiooni tõstatamise eesmärgil kahe meediaplaneerija ja TV3 turundusjuhi arvamust: "Reklaamikampaania läbiviimisel lähtutakse ju sellest, mis on kampaania eesmärk ja kes on sihtrühm. Kuidas antud juhul asjasse suhtuda? Juriidiliselt on kõik korrektne, aga kas on eetiline panna laulukarusselli-tüüpi saate sisse alkoholireklaame?"
Georgi Viies, TV3 turundusjuht:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele