31. mai 2007
Ainult tellijatele

Barbie- ja alkoholireklaamid saate ´Eesti otsib superstaari´ reklaamipausides - eetiline või mitte?

"Eesti otsib superstaari" on TV3 tõsielusari, mis baseerub populaarsel Briti saatel Pop Idol. Sarjas otsitakse noori, 16-25 aastaseid andekaid lauljaid. Saade on eetris neljapäeviti kl. 19:30 ja pühapäeviti kl. 20:30.Saate, mille peasponsor on Saku D-Light, reklaamipauside ajal näidatakse nii Barbie, Little Pony kui ka alkoholireklaame. Lahjat alkoholi võib teles reklaamida alates 20:00-st ja kanget alkoholi alates 21:00-st. Alkoholitarbimine on Eestis lubatud alates 18. eluaastast. TNS Emori andmetel on 1/5 saate vaatajaskonnast 4-17 aastased s.t. alaealised.Best-marketing.com küsis diskussiooni tõstatamise eesmärgil kahe meediaplaneerija ja TV3 turundusjuhi arvamust: "Reklaamikampaania läbiviimisel lähtutakse ju sellest, mis on kampaania eesmärk ja kes on sihtrühm. Kuidas antud juhul asjasse suhtuda? Juriidiliselt on kõik korrektne, aga kas on eetiline panna laulukarusselli-tüüpi saate sisse alkoholireklaame?"

Georgi Viies, TV3 turundusjuht:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700