6. detsember 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaamitudengid tegid Estonian Airile reklaami

Septembris 2006 toimus „Son of the Pitch” - Tallinna Ülikooli reklaamitudengite workshop - mille eesmärk oli tudengitele anda reaalne praktiline kogemus reklaamiagentuurides toimuvatest protsessidest ning klientidega suhtlemisest. Workshopi käigus moodustasid tudengid reklaamiagentuurid ning võistlesid parima tulemuse nimel. Lähteülesande andis ning kliendina osales Estonian Air. Koolitajad olid Willem van der Oest, rahvusvaheline reklaamipraktik, ning Alvar Jaakson, Divisioni CD. Parim lahendus viimistleti Divisionis. Võitis Blue Team koosseisus Tõnis Vassar, Joosep Volkmann, Maarit Mäeveer ja Roger Niitmäe. Võidutöö,mida peagi Tallinna välimeedia pindadel näha saab, on selline:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700