• 06.12.06, 12:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamitudengid tegid Estonian Airile reklaami

Septembris 2006 toimus „Son of the Pitch” - Tallinna Ülikooli reklaamitudengite workshop - mille eesmärk oli tudengitele anda reaalne praktiline kogemus reklaamiagentuurides toimuvatest protsessidest ning klientidega suhtlemisest. Workshopi käigus moodustasid tudengid reklaamiagentuurid ning võistlesid parima tulemuse nimel. Lähteülesande andis ning kliendina osales Estonian Air. Koolitajad olid Willem van der Oest, rahvusvaheline reklaamipraktik, ning Alvar Jaakson, Divisioni CD. Parim lahendus viimistleti Divisionis. Võitis Blue Team koosseisus Tõnis Vassar, Joosep Volkmann, Maarit Mäeveer ja Roger Niitmäe. Võidutöö,mida peagi Tallinna välimeedia pindadel näha saab, on selline:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele