• 06.12.06, 10:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPICA Awards 2006 võitjad

Novembri viimasel nädalal selgusid Euroopa juhtiva reklaamikonkursi EPICA võitjad.EPICA on unikaalne selle poolest, et zürii moodustavad Euroopa riikide turundusajakirjade toimetajad. Ajakirja best-marketing esindas tegevtoimetaja Arturas Olsauskas.
Grand Prix (Epica d´Or) võitis Wieden + Kennedy Amsterdam tehtud töö Coca-Colale ("Dream Factory")

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele