Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
EPICA Awards 2006 võitjad
Novembri viimasel nädalal selgusid Euroopa juhtiva reklaamikonkursi EPICA võitjad.EPICA on unikaalne selle poolest, et zürii moodustavad Euroopa riikide turundusajakirjade toimetajad. Ajakirja best-marketing esindas tegevtoimetaja Arturas Olsauskas.
Grand Prix (Epica d´Or) võitis Wieden + Kennedy Amsterdam tehtud töö Coca-Colale ("Dream Factory")
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.