9. aprill 2006
Ainult tellijatele

Maailma edukaimad kaubamärgid

3. aprilli Financial Times avaldas maailma edukaimate kaubamärkide edetabeli „BrandZ 100”. Tegemist on Millward Brown Optimori poolt koostatud põhjaliku analüüsiga,mille käigus on uuritud 650,000 tarbija arvamust 30,000 brändi kohta. Lisaks tarbijate arvamusele on analüüsitud ka ettevõtete finantsnäitajaid ja tulevikuprognoose. Maailma kõige väärtuslikumad kaubamärgid on järgmised (väärtus miljardites USD) Microsoft (62) GE (56) Coca- Cola (41) China Mobile (39) Marlboro (38) Wal- Mart (37) Google (37) IBM (36) Citibank (31) Toyota (30) Väärtuslikeima Euroopa brändina on Nokia 14. kohal. Eraldi on analüüsitud veel brand contribution-i (ehk kui suure suhtelise osa moodustab firma väärtusest bränd) ja brand momentum-it (kui suur on brändi prognoositav kasv).

Edetabelid on järgmised: Brand Contribution

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700