9. aprill 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maailma edukaimad kaubamärgid

3. aprilli Financial Times avaldas maailma edukaimate kaubamärkide edetabeli „BrandZ 100”. Tegemist on Millward Brown Optimori poolt koostatud põhjaliku analüüsiga,mille käigus on uuritud 650,000 tarbija arvamust 30,000 brändi kohta. Lisaks tarbijate arvamusele on analüüsitud ka ettevõtete finantsnäitajaid ja tulevikuprognoose. Maailma kõige väärtuslikumad kaubamärgid on järgmised (väärtus miljardites USD) Microsoft (62) GE (56) Coca- Cola (41) China Mobile (39) Marlboro (38) Wal- Mart (37) Google (37) IBM (36) Citibank (31) Toyota (30) Väärtuslikeima Euroopa brändina on Nokia 14. kohal. Eraldi on analüüsitud veel brand contribution-i (ehk kui suure suhtelise osa moodustab firma väärtusest bränd) ja brand momentum-it (kui suur on brändi prognoositav kasv).

Edetabelid on järgmised: Brand Contribution

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700