27. september 2005
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas internetiturundus Eestis jääb ellu?

Eelmisel nädala korraldas ajakiri Baltic Marketing & Advertising ümarlaua internetiturunduse teemal, kust võtsid osa Elioni, Kontuur Leo Burnetti, Brillianti, Art Media, AdNeti, Rate.ee ning All Web Industry esindajad. Arutelus jõuti järeldusele, et Eesti internetireklaamiturg on suhteliselt segane ning seisab paigal, kuna puudub koostöötahe erinevate portaalide vahel. Samuti on probleemiks ühise internetireklaami mõõtmissüsteemi ning objektiivse Interneti kasutusuuringu puudumine. Kõik need faktid diskrediteerived Internetti kui reklaamikanalit ning vähendavad kliendi usku internetiturundusse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700