• 01.12.22, 11:34

Meediamajade TOP: Eesti meediaäri tegi mullu digiläbimurde

Meediaettevõtteid Äripäeva Infopanga aastate jooksul välja kujunenud metoodika järgi reastades selgus, et selle võitis 2021. aasta tulemuste põhjal Äripäev ise. Delfi Meedia jäi tänavu teiseks – aasta varem oli võitja Delfi. Äripäev võitis TOPi viimati ka 2020. aastal heade tulemuste eest 2019. aastal.
Meediamajade TOP: Eesti meediaäri tegi mullu digiläbimurde
  • Foto: Liis Treimann
Äripäeva peadirektor Igor Rõtov kommenteeris, et 2021. aasta heade tulemuste taga on osalt ka põrge koroona-aasta raskest perioodist, mis puudutas küll kõiki firmasid. "Peamine põhjus oli, et esimest korda nägime kasvu ja ärilist kasu digitellijate juurdetekkimisest. Täpsustan, et digitellimusi oleme müünud aastaid, aga mullu tegime siin tõelise läbimurde. Äripäeval on praegu üle 18 000 digitellija ja Äripäeva teemaveebidel lisaks kokku üle 8000 digitellija,” selgitas Rõtov ning lisas, et reklaam paberis annab veel stabiilse käibe, kuid siingi on Äripäeval plaanis digipööre.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele