TV3 suursaate „Su nägu kõlab tuttavalt“ käimasolevat viiendat hooaega on saatnud erakordselt suur televaatajate huvi. Pühapäeval tegi näosaade oma kõigi aegade kõrgeima vaatajareitingu - tipphetkel üle 360 000 silmapaari!
Uuringufirma Kantar Emori andmetel vaatas viimast saadet sel pühapäeval keskmiselt pea veerand ehk 24,7 protsenti Eesti elanikkonnast (vanuses 4 ja enam aastat). Tipphetkel oli saatel 361 000 vaatajat ning kui arvata saate vaatajaks kõik, kes vaatasid seda vähemalt 5 minutit, siis elas saatele kaasa koguni 436 000 inimest!
Selle aasta telesaadete edetabelis kuulub näosaate viimati eetris käinud episoodile 4. koht. Temast ette jäävad Eesti laulu finaal, presidendi vabariigi aastapäeva vastuvõtt ja vabariigi aastapäeva Aktuaalne kaamera. Eelmine näosaate rekord oli senini „Su nägu kõlab tuttavalt“ kolmanda hooaja finaali käes.
„TV3-l on hea meel jätkuvalt pakkuda parimat meelelahutust kogu perele,“ nendib TV3 programmijuht Urmas-Eero Liiv kommenteerides tulemust. „Eriti hea meel on tõdeda, et näosaatest ongi nüüdseks saanud juba sadade tuhandete Eesti inimeste mõnus pereliige igal pühapäeva õhtul,“ ütles programmijuht. Lisades, et müts maha andekate osalejate ja saate peaprodutsendi Kaupo Karelsoni ees!
„Su nägu kõlab tuttavalt“ taas TV3-e ekraanil juba eeloleval pühapäeval kell 19.30 algusega.
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.