21. jaanuar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EMT-st ja Elionist sai Telia

Eesti brändimaailmas toimus 20. jaanuaril ajalooline sündmus, kus kaks armastatud brändi EMT ja Elioni ühinesid uue nime alla – Telia. Kommenteerib Telia Eesti erakliendiüksuse ja turundusüksuse direktor Piret Mürk-Dubout.

„Selle sammuga astume me uude ajajärku. Meie uus ja ühinenud ettevõte on unikaalne oma teenuste valiku ning tehnoloogiate kvaliteediga mitte ainult Skandinaavias ja Baltikumis, vaid kogu Euroopas. Klientidele tähendab see rohkem võimalusi ja vabadust ning uut teekonda tuleviku telekomiteenuste teel,“ ütles Telia Eesti erakliendiüksuse ja turundusüksuse direktor Piret Mürk-Dubout.

Uude ellu võeti kaasa missioon ja ärieesmärk: panustada ühiskonda, et muuta Eesti paremaks kohaks, kus elada ja töötada. See on see, miks me siin oleme, meie suurem eesmärk, mis meil silmad särama paneb,” ütles Mürk-Dubout. “Me tõesti tahame teha Eesti inimeste elu ja töötamist paremaks, andes neile vabaduse tegutseda ja vabaduse nautida. Ja seda toetab ka meie uuenenud bränd - meie lubadus kliendile, mis näitab, mida nad võivad oodata meie toodetest ja teenustest ja mis eristab meie pakkumist konkurentide omast.

Mis on siis see, mis eristab Teliat konkurentidest ja on rohkem, kui olid varem EMT ja Elion eraldi?

„Meie väärtuspakkumine klientidele on ainulaadne  – seome ühte Eesti suurima telkoteenusteportfelli unikaalse sisu ning mobiilside-, lairiba- ja IT-lahendused ning viime need parima klienditundmise abil personaalsete pakkumistega kohale,“ selgitab Mürk-Dubout. “Telia hoiab edasi oma liidripositsiooni kvaliteedis ja innovatsioonis nagu oli omane EMT-le ja Elionile. Lisanduvad aga uued olulised uued eristuvused nagu personaalsus ning teenuse asemel lahenduse pakkumine.”

“Me pakume enam personaliseeritud teenuseid ja suhtlust,” võtab Mürk-Dubout uue strateegilise suuna kokku. “Ja meil pole mitte ainult suurim tooteportfell, vaid me saame pakkuda parimaid kombinatsioone telkoteenusest, seadmest ja sisust. Ja kõige tähtsam on sõltumatus tehnoloogiast: me pakume ühendust kõigil ekraanidel, igal ajal ja igas kohas. Nii, nagu klient soovib.”

Kliente tervitab personaalne logo

Lisaks brändinimele muutub ka ettevõtte brändikeel: muutub logo ning brändikeelde lisandub hulgaliselt värve, mis toob juurde tubli portsu mängulisust ning energiat. Logomärgist on aga tekkinud eriline disainielement, millel on lõputult uusi värvikombinatsioone ning kasutusvõimalusi. Seesama logomärk on olnud ajendiks ka uue ja erilise fondi sündimisele, mis on disainitud spetsiaalselt Telia brändile.

Uus bränd toob endaga kaasa uut personaalsust. Näiteks tervitab ettevõtte e-teeninduses nüüd igat klienti tema enda nimega logo. Palju olulisem on aga see, et ühiste jõududega suudetakse klientidele teha paremaid pakkumisi ning vastata täpsemini tekkinud ootustele.

„Meie lubadus turule on olla kliendikeskne ning elada ja hingata kliendi vajaduste rütmis. Soovime pakkuda Eesti inimestele, peredele ja ettevõtetele rohkem võimalusi ning vabadust oma elu nautimiseks ja tegutsemiseks. Igal ajal, igal pool, igal ekraanil,“ lisas Mürk-Dubout.

Uue nime osas kaaluti erinevaid võimalusi, kuid lõpuks oli Telia nii emotsionaalses kui ratsionaalses plaanis kõige loomulikum ja mõistlikum valik. Telia on nii eesti kui vene keeles mugavalt hääldatav ja kirjutatav, kergesti meeldejääv ja telkosektoris ennast juba sisse töötanud. See annab kliendile kindlust, et talle osutab teenust tugev rahvusvaheline ettevõte, tuntust ja usaldusväärsust ei pea hakkama nullist üles ehitama.

„Telia on uue põlvkonna IT- ja telekommunikatsiooniettevõte, mille vundamendi moodustavad kahe tiimi ühendatud teadmised ja kogemused. Seda sünergiat täiendab omalt poolt TeliaSonera grupi oskusteave. Koos tegutsedes on meil olemas nii tehnoloogiline kompetents, ainulaadne klienditundmine kui ka investeerimisvõimekus, et viia ellu oma visioon uue põlvkonna telekomist,“ märkis Telia Eesti juhatuse esimees Dan Strömberg.

Koos värske näoga ootavad uue põlvkonna telekomiks saamise teekonnal Telia kliente ka uued pakkumised.

Alates 20. jaanuarist saavad kõik Mobiilse Elu era- ja ärikliendid kasutada mobiilse andmeside teenuseid kõigis Baltimaades (Eesti, Läti, Leedu)  ja Skandinaavia riikides (Soome, Rootsi, Taani, Norra) täpselt samadel tingimustel nagu koduturul. See tähendab, et mobiilse interneti kasutamine kõigis nimetatud riikides toimub Eestis kehtiva hinnakirja alusel, ilma rändluse lisatasudeta.

Teise olulise uuendusena hakkab Telia pakkuma tehnoloogiast sõltumatu interneti ehk Koduinterneti lahendust. Tegemist on 4G mobiilside tehnoloogial põhineva mahupiiranguta koduinternetiga. Koduinternet on mõeldud kasutamiseks aadressidel, kus kvaliteetne kaabliga ühenduse võimalus puudub. Lisaks internetile saavad kliendid nimetatud lahenduse raames endale tellida ka teleteenuse, mis põhineb  minuTV-l ja kus on esindatud 27 populaarsemat telekanalit, tasuta Filmiriiul, Lastenurk ning Salvestamise teenus. Seega ulatub Telia interneti- ja TV-teenus igasse Eestimaa kodusse.

Pakkumine ärikliendile: ostame ära ettevõtte IT-taristu

Telia kolmandaks valdkonnaks mobiili- ja lairibateenuste kõrval on IT. Telia pakkumine äriklientidele on, et Telia ostab ära ettevõtte IT-taristu ning hakkab pakkuma ärikliendile paindlikku IT- teenust, mis arvestab ettevõtte vajadustega ning sisaldab kaasaegseid IT lahendusi ja seadmeid. Nii saavad ärikliendid rentida võimsust, mälu, salvestuspinda niipalju, kui neil vaja on. Nad ei pea tegelema oma põhiäri kõrval IT-ga, vaid saavad keskenduda oma tegevusele. Sel moel on kliendile tagatud alati optimaalne ressurss ning kaasaegsed seadmed ning Telia tippspetsialistid võtavad vastutuse ettevõtte IT taristu ja side toimimise eest.

Lisaks muutus täna Telia poolt arendatava veebikeskkonna Suhtlus.ee nimi, mille asemel tuli kasutusele Online.ee. See on veebikeskkond, kuhu on kokku toodud nii e-posti-, SMS-, kõne- kui pilveteenused.

Kuna algselt eraklientidele suunatud Suhtlus.ee osutus mõnevõrra ootamatult väga populaarseks just äriklientide seas, sai ka nimi vahetatud äriklientidele omasema vastu ning edasisi arendusi tehakse keskkonnas just äriklientide vajadustest lähtudes. Loomulikult on Online.ee edaspidigi avatud ka eraklientidele – on ju ka äriklient töövälisel ajal eraisik ning Online.ee peamisi võlusid kasutajale on just see, et nii töö- kui eraasjad on ühes keskkonnas.

Koos nimevahetusega teeb värskenduskuuri läbi ka veebikeskkonna väljanägemine, mis muutub kaasaegsemaks ja kasutajasõbralikumaks. Näiteks on kasutajale edaspidi korraga näha nii e-kirjad kui nende sisu, samuti muutub keskkond mobiilisõbralikuks, olles mobiilis loetav ka ilma spetsiaalse äpita. Visuaalselt hakkab Online.ee kandma Teliaga ühesugust disaini.

Uut ja rõõmsat Telia maailma näeb alates eilsest nii meedias kui linnaruumis, ettevõtte esindustes, autodel, lennujaamas, sadamates jne. 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700