WSI Online tegi Kalev SPA-l valmis uue veebilehe. Uue veebi disainilahenduse loomisel oli peamine rõhk müügi- ja broneerimisprotsessi tõhusamaks muutmisel. Uus lahendus on skaleeruv, kodulehe külastamine on mugav igalt seadmelt.
Arenevad ettevõte ja teenused, muutuvad kasutajate vajadused, tulevad uued seadmed ja kasutusharjumused. See omakorda tähendab, et ettevõtte koduleht peab konkurentsis püsimiseks uuendustega kaasas käima.
„Arenevas maailmas on internetil järjest suurenev osakaal ning modernne ja võimalusterohke koduleht on üks suur osa, et kliendid saaksid võimalikult head informatsiooni ettevõtte kohta,“ rääkis Veekeskuse müügi- ja turundusdirektor Meeli Eelmaa.
Uus veebileht sai täisfunktsionaalse lahenduse 4 keeles – eesti, soome, vene ja inglise. Veebi tegemise eelduseks oli põhjalik hinnang tarbija käitumisharjumusele veebis, mis muudaks Kalev SPA kodulehe intuitiivseks ja külastajale kasutajasõbralikuks. Sellele mõeldes sai uus veeb lihtne ja selge. Mõeldud on eelkõige informatsiooni tarbimise lihtsusele ja mugavusele. Näiteks ei pea enam hinnaplaaniga tutvumiseks avama PDF-faili, vaid kogu info on esitatud veebi siseselt. Uue veebi disainilahenduse loomisel oli peamine rõhk müügi- ja broneerimisprotsessi tõhusamaks muutmisel, millele teostusel oli abiks ka EASi toetus.
„Meie eesmärk ei olnud luua leht, mis rabaks külastaja jalust, vaid pakkuda kogemust, nagu oleks esmakordne külastaja lehega juba tuttav ja teab täpselt, mida lehel teha, et soovitud info üles leida,“ kommenteeris
WSI Online’i veebiarenduse juht
Armin Tüll.
Veebi tegemisel oli oluline faktor ka mobiilikülastajate arvu kasv. Aastaga on mobiiliseadmete külastus tõusnud 71%, mis teeb tänaseks päevaks 1/3 kogukülastustest. Seetõttu sai uus lahendus skaleeruv, ehk kodulehe külastamine on mugav igalt seadmelt. Skaleeruv lahendus seab ka teatavad piirangud veebi sisule, mistõttu sai arendatud erinevaid mooduleid sisu mugavaks haldamiseks. Kalev SPA teenusteportfell on lai, mistõttu uueneb ka kodulehe sisu pidevalt. Seepärast on oluline lisaks külastaja kasutajamugavusele pakkuda sõbralikku kogemust ka veebihalduritele.
Uus veeb ei ole lõplik lahendus. Kalev SPA missioon on rikastada tallinlaste ja Tallinna külaliste aktiivset puhkust erinevate heaoluteenuste kaudu, mistõttu panustab ettevõte aktiivselt uuendustesse, mis tagaks klientide rahulolu. Kindlasti on ettevõtte veebileht koht, mis vajab ka edaspidi arendamist ning kooskõlastamist Kalev SPA eesmärkide ja mainega.
„Meil on Kalev SPAga olnud väga meeldiv koostöö. Tegu on meie 5 tegutsemisaasta jooksul Eestis ühe huvitavama projektiga. Antud lahendus on kahtlemata üks mahukamaid skaleeruvaid projekte, mida seni oleme teinud,“ lisas Tüll.
Autor: Jaanika Kivilo, Silja Oja
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.