Alice Aaviksoo: Pikemas plaanis võib osa virtuaalsusest ürituste puhul püsima jääda
Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis üritusturundusfirma Orangetime juht Alice Aaviksoo ürituste ärist koroonakriisi järgsel ajal. Kas kriisis kõige enam kannatada saanud ärisektor näitab juba taastumise märke?
Autor: Raul Mee
Aasta teine pool paistab lahjem kui muidu, kuid võib ka juhtuda, et tahetakse üha rohkem korraldada ära jäänud üritusi, mistõttu võib tekkida suurem nõudlus kohtade järele, kui on võimalusi, rääkis Alice Aaviksoo.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]