Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis üritusturundusfirma Orangetime juht Alice Aaviksoo ürituste ärist koroonakriisi järgsel ajal. Kas kriisis kõige enam kannatada saanud ärisektor näitab juba taastumise märke?
Aasta teine pool paistab lahjem kui muidu, kuid võib ka juhtuda, et tahetakse üha rohkem korraldada ära jäänud üritusi, mistõttu võib tekkida suurem nõudlus kohtade järele, kui on võimalusi, rääkis Alice Aaviksoo.
Aaviksoo tutvustas suurklientide seas tehtud uuringut, milline võiks olla sektori tulevik.
Aaviksoo lausus, et pikemas plaanis võib osa virtuaalsusest ürituste puhul püsima jääda, sest selle juures on kasulikke aspekte. Võtmeküsimus on, kuidas virtuaalselt inimesi piisavalt kaasata.
Kuula intervjuud siit:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani,
koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.