Alice Aaviksoo: Pikemas plaanis võib osa virtuaalsusest ürituste puhul püsima jääda
Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis üritusturundusfirma Orangetime juht Alice Aaviksoo ürituste ärist koroonakriisi järgsel ajal. Kas kriisis kõige enam kannatada saanud ärisektor näitab juba taastumise märke?
Alice Aaviksoo: Pikemas plaanis võib osa virtuaalsusest ürituste puhul püsima jääda Foto: Raul Mee
Aasta teine pool paistab lahjem kui muidu, kuid võib ka juhtuda, et tahetakse üha rohkem korraldada ära jäänud üritusi, mistõttu võib tekkida suurem nõudlus kohtade järele, kui on võimalusi, rääkis Alice Aaviksoo.
Aaviksoo tutvustas suurklientide seas tehtud uuringut, milline võiks olla sektori tulevik.
Aaviksoo lausus, et pikemas plaanis võib osa virtuaalsusest ürituste puhul püsima jääda, sest selle juures on kasulikke aspekte. Võtmeküsimus on, kuidas virtuaalselt inimesi piisavalt kaasata.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.