• 27.12.19, 13:08

Osav digireklaam arvestab ka põua või pakasega

Seekordses Äripäeva Raadio saates "Digiturunduse praktikum" tuli juttu kampaaniatest, mis arvestavad reklaami kuvamisel ka ilmaga ehk pakasega pakutakse kasukat ja päikesega lühikesi pükse.
people are working on marketing and financial issues
  • people are working on marketing and financial issues Foto: Suat Gürsözlü
Saates olid külas digiturundusagentuuri ADM tegevjuht Riho Pihelpuu ja digimeedia ärisuuna juht Ailar Jüriado, kellega räägiti parimatest digiturunduse projektidest ja turunduse automatiseerimisest.
Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele