Äripäev • 27 detsember 2019

Osav digireklaam arvestab ka põua või pakasega

Seekordses Äripäeva Raadio saates "Digiturunduse praktikum" tuli juttu kampaaniatest, mis arvestavad reklaami kuvamisel ka ilmaga ehk pakasega pakutakse kasukat ja päikesega lühikesi pükse.

people are working on marketing and financial issues  Foto: Suat Gürsözlü

Saates olid külas digiturundusagentuuri ADM tegevjuht Riho Pihelpuu ja digimeedia ärisuuna juht Ailar Jüriado, kellega räägiti parimatest digiturunduse projektidest ja turunduse automatiseerimisest.

Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Kuula saadet siit:

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700