Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Osav digireklaam arvestab ka põua või pakasega
Seekordses Äripäeva Raadio saates "Digiturunduse praktikum" tuli juttu kampaaniatest, mis arvestavad reklaami kuvamisel ka ilmaga ehk pakasega pakutakse kasukat ja päikesega lühikesi pükse.
people are working on marketing and financial issues Foto: Suat Gürsözlü
Saates olid külas digiturundusagentuuri ADM tegevjuht Riho Pihelpuu ja digimeedia ärisuuna juht Ailar Jüriado, kellega räägiti parimatest digiturunduse projektidest ja turunduse automatiseerimisest.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.