Alphabet loob TikTokiga võistlemiseks YouTube’i uue reklaamimüügikanali
Lühikeste videoklippide tootjad saavad nüüd YouTube’i platvormi kaudu raha teenida, millega YouTube plaanib paremini konkureerida teismeliste kasutajate seas populaarsust kogunud TikTokiga, vahendab Reuters.
Google mõtleb välja lahendusi, kuidas TikTokiga paremini konkureerida. Foto: Reuters/Scanpix
Alphabeti Google’ile kuuluv videode edastusplatvorm YouTube teatas teisipäeval, et toob lühikeste videoklippide vahele reklaamid, mille tulemusena jaotatakse videoloojatele 45% reklaamitulust. Võrdluseks – pikemate videode tegijatele jaotab YouTube 55% reklaamitulust ning TikTok'il on sisuloojatele mõeldud ühe miljardi dollari suurune fond, millest raha jaotatakse.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.