Lühikeste videoklippide tootjad saavad nüüd YouTube’i platvormi kaudu raha teenida, millega YouTube plaanib paremini konkureerida teismeliste kasutajate seas populaarsust kogunud TikTokiga, vahendab Reuters.

- Google mõtleb välja lahendusi, kuidas TikTokiga paremini konkureerida.
- Foto: Reuters/Scanpix
Alphabeti Google’ile kuuluv videode edastusplatvorm YouTube teatas teisipäeval, et toob lühikeste videoklippide vahele reklaamid, mille tulemusena jaotatakse videoloojatele 45% reklaamitulust. Võrdluseks – pikemate videode tegijatele jaotab YouTube 55% reklaamitulust ning TikTok'il on sisuloojatele mõeldud ühe miljardi dollari suurune fond, millest raha jaotatakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.