Alphabet loob TikTokiga võistlemiseks YouTube’i uue reklaamimüügikanali
Lühikeste videoklippide tootjad saavad nüüd YouTube’i platvormi kaudu raha teenida, millega YouTube plaanib paremini konkureerida teismeliste kasutajate seas populaarsust kogunud TikTokiga, vahendab Reuters.
Google mõtleb välja lahendusi, kuidas TikTokiga paremini konkureerida.
Foto: Reuters/Scanpix
Alphabeti Google’ile kuuluv videode edastusplatvorm YouTube teatas teisipäeval, et toob lühikeste videoklippide vahele reklaamid, mille tulemusena jaotatakse videoloojatele 45% reklaamitulust. Võrdluseks – pikemate videode tegijatele jaotab YouTube 55% reklaamitulust ning TikTok'il on sisuloojatele mõeldud ühe miljardi dollari suurune fond, millest raha jaotatakse.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.