• 02.09.24, 12:47

Kuidas päästa Eesti 200?

Eesti noorima parlamendierakonna Eesti 200 tegemiste üle on nalja visatud nii et vähe pole. Paralleele võib tõmmata kunagise Tele 2-ga, kus irvhambad teatasid, et toimub väljasõit levialasse.
Andres Kalvik, Eesti Keskerakonna avalike suhete juht ja Aasta Kommunikatsioonijuht 2023
  • Andres Kalvik, Eesti Keskerakonna avalike suhete juht ja Aasta Kommunikatsioonijuht 2023
Nutikalt ja julgelt tegutsedes on aga võimalik kiibitsejad vaigistada ning varasem (negatiivne) tähelepanu enda kasuks tööle panna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele