• 31.05.23, 10:41

Põim Kama: kas suudame luua kestliku ja eetilise PR- ning lobikultuuri?

Iga päev oma kliente innustades ja harides tuleb mõelda ka omaenese eetikale, sellele, kuidas suurte muutuste ajal öelda rohkem "jaa" kui "ei", kirjutab suhtekorraldaja Põim Kama (TUUM Consulting).
Põim Kama.
  • Põim Kama.
  • Foto: Erakogu
Üleminek jätkusuutlikule majandusmudelile sõltub tehnoloogiate arengu kõrval ennekõike sellest, kuidas käitub kapital ning milline on poliitiline ja õiguslik keskkond. Viimased sõltuvad omakorda sellest, kuhu on pööratud nii otsustajate kui avalik tähelepanu ning siin mängib olulist rolli edukas PR- ja lobitöö.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele