Põim Kama: kas suudame luua kestliku ja eetilise PR- ning lobikultuuri?
Iga päev oma kliente innustades ja harides tuleb mõelda ka omaenese eetikale, sellele, kuidas suurte muutuste ajal öelda rohkem "jaa" kui "ei", kirjutab suhtekorraldaja Põim Kama (TUUM Consulting).
Üleminek jätkusuutlikule majandusmudelile sõltub tehnoloogiate arengu kõrval ennekõike sellest, kuidas käitub kapital ning milline on poliitiline ja õiguslik keskkond. Viimased sõltuvad omakorda sellest, kuhu on pööratud nii otsustajate kui avalik tähelepanu ning siin mängib olulist rolli edukas PR- ja lobitöö.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.