• 14.04.15, 15:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Südameapteek uuendas brändi

Brändiuuendusest räägivad Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Tuuli Kruusimägi ja Der Tanki loovjuht Joel Volkov. Vaata ka animatsioonistuudio Tolm tehtud Südameapteegi uut reklaamklippi, mille muudab eriliseks kihiline pabertehnika.
Südameapteegi uus reklaamklipp, mille muudab eriliseks animatsioon, kus kasutatakse nö kihilist pabertehnikat:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele