• 14.04.15, 15:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Südameapteek uuendas brändi

Brändiuuendusest räägivad Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Tuuli Kruusimägi ja Der Tanki loovjuht Joel Volkov. Vaata ka animatsioonistuudio Tolm tehtud Südameapteegi uut reklaamklippi, mille muudab eriliseks kihiline pabertehnika.
Südameapteegi uus reklaamklipp, mille muudab eriliseks animatsioon, kus kasutatakse nö kihilist pabertehnikat:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele