Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Selgusid Digitegu 2012 finalistid
Eile selgusid žürii eelhääletuse tulemusena konkursi Digitegu 2012 finalistid, keda näeb neljapäeval, 20. septembril Best Interneti konverentsi laval TTÜ aulas karmi žüri ees oma töid esitlemas. Vaata finalistide nimekirja!
Žürii ja saalisviibijad saavad finalistidele esitada lisaküsimusi ning seejärel valib žürii välja iga kategooria (e-maili turundus, sotsiaalmeedia turundus, digitaalne reklaam ja veebilehed) võitja.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“