130 kasulikku fakti sotsiaalmeedia kohta

32% teismelistest peavad olulisimaks sotsmeedia kanaliks Instagrami. Enim kasutatud hashtag on ligi 995 miljoniga #love.

Brit Mesipuu pani kokku sotsiaalmeediat puudutava statistika, mis võiks olla abiks õige tee leidmisel. Esmapilgul võid küll mõelda, et see on maailm - meie väikses Eestis on hoopis teised tuuled, kuid me oleme ka üks osa maailmast. Seega üldise pildi saame ka meie siin seeläbi ette.

Üldine

1. Ühel netikasutajal on keskmiselt 7 eri sotsmeedia kontot. 2012 oli sama näitaja 3 (GlobalWebIndex, 2016)

2. 10st inimesest 8 kasutavad netis käimiseks ka telefoni (GlobalWebIndex, 2016)

3. Ligi 1,8 miljardit aktiivset sotsiaalmeedia kasutajat

4. Rohkem kui 2,5 miljardit inimest omavad sotsmeedia kontot

5. Üle 3,5 miljardi aktiivse netikasutaja

6. 97% täiskasvanud internetikasutajatest külastasid viimase kuu aja jooksul vähemalt korra mõnd sotsiaalmeedia kanalit (GlobalWebIndex, 2016)

7. Peredes, kus on lapsed vanuses 7-12, kasutatakse enim sotsmeedia külastamiseks tahvelarvuteid (36%). Kui noorim laps on alla 7a, on see näitaja 23%. Kui elatakse üksinda, kasutatakse tahvlit vaid 10% juhtudel sotsiaalmeedia kasutamiseks (IdeaGroup, 2015).

8. 59% eestimaalastest jälgib igapäevaselt sotsiaalmeediat nutitelefoni vahendusel, 22% tahvelarvutiga, 7% Nuti-TV vahendusel. 92% aga kasutab endiselt ka laua- või sülearvutit (IdeaGroup, 2015).

Facebook

9. 22% kogu maailma populatsioonist kasutavad Facebooki (Statista, 2016)

10. Levinuim vanusevahemik on 25-34 aastat (29,7%)

11. 54% kasutajatest teevad seda läbi mobiili

12. 75% internetti kasutavatest meestest ja 83% naistest kasutavad Facebooki (Pew Research Center, 2016)

13. 76% Facebooki kasutajatest külastavad lehte igapäevaselt. 2015.a. oli sama näitaja 70%. Numbrites teeb see 1,18 miljardit ja kasv aastas 17% (Facebook, 11.02.2016)

14. 79% reklaamitulu tuleb FB-le mobiilireklaamidest, kusjuures hinnad on tõusnud 247%

15. 83% lapsevanematest on oma lastega Facebookis sõbrad

16. Ca 85% igapäevastest aktiivsetest kasutajatest on väljaspool USA ja Kanadat

17. 91% Eesti internetikasutajatest vanuses 51-65 aastat külastab Facebooki vähemalt kord kuus (Idea Group, 2015)

18. 91% Eestis elavatest mitte-eestlastest kasutavad Facebooki. Järgnevad Odnoklassniki.ru (58%) ja Vk.com (40%). (Idea Group, 2015)

19. 94% tööd otsivatest Eesti noortest teevad seda Facebookis. Järgneb LinkedIn 13% ja Google+ 7% (Twiployment 4 Youth, 2016)

20. 100% Eesti noortest vanuses 18-25 a kasutab Facebooki (Idea Group, 2015)

21. Iga sekund lisandub 6 uut profiili

22. 510 kommentaari, 293 000 staatuse uuendust ja 136 000 fotot laetakse üles igas minutis

23. 50 miljonit aktiivset väikefirma kontot

24. Ca 81 miljonit libakontot

25. Iga päev koguneb 100 miljonit tundi videovaatamisi

26. Euroopas on üle 307 miljoni kasutaja

27. Enim like saanud leht on „Facebook for Every Phone“ – ligi 500 000 000

28. Üles on laetud rohkem kui 250 miljardit pilti

29. 1,13 triljonit like’i on tehtud läbi ajaloo, iga minut lisandub 4 miljonit

Digireklaamide kasutamine ettevõtetes
Digireklaamide kasutamine ettevõtetes

Instagram

30. 6% Eesti meestest kasutab aktiivselt Pinteresti (Idea Group, 2015)

31. 8% kõikidest maailma profiilidest on libakontod

32. 11% Eestimaa naistest kasutab Pinteresti aktiivselt (Idea Group, 2015)

33. Vähemalt 1 hashtagi lisamine annab 12,6% suurema kaasatuse

34. 17% eestlastest vanuses 26-35 aastat kasutab seda kanalit vähemalt kord kuus (Idea Group, 2015)

35. 24% nö. mõjutajatest (influencers) hääletasid Instagrami parimaks sisuturunduse platvormiks

36. 30% profiilidest on inaktiivsed (ei ole kasutanud 3 kuu jooksul)

37. 32% teismelistest peavad olulisimaks sotsmeedia kanaliks Instagrami (Pew Research Center, 2016)

38. Naised kasutavad Instagrami meestest enam 38% vs. 26% (Pew Research Center, 2016)

39. Samas teine uuring ütleb, et 51% kasutajatest on mehed, 49% naised… (Econsultancy, 2015)

40. 42% Eesti noortest vanuses 18-25 kasutab Instagrami igapäevaselt (Idea Group, 2015)

41. 49% kasutajatest külastavad lehte vähemalt 2 korda päevas

42. 50% kõikidest kommentaaridest tuleb postitusele esimese 10 tunni jooksul

43. 53% kasutajatest jälgivad Instas oma lemmik brändi

44. Üle 60% kasutajatest logivad sisse iga päev. Selle näitajaga on nad teisel kohal kohe pärast Facebooki.

45. 80% Instagrami kasutajatest on väljastpoolt USA-d

46. 90% kasutajatest on alla 35 aasta

47. Kuigi videod on kuum teema, on 91% postitustest siiski pildid

48. Instagramis on brändiga seotus 10 korda kõrgem kui Facebookis, 54 korda suurem kui Pinterestis ja 84 korda parem kui Twitteris.

49. 14 top-brändi teevad igas kuus 50 postitust

50. Enamus Instagrami kasutajatest on vanuses 18-29 (Pew Research Center, 2016)

51. Keskmine kasutaja veedab päevas 25 minutit sellel platvormil

52. Iga päev laetakse üles 95 miljonit fotot ja videot

53. ca 500 miljonit igakuist aktiivset kasutajat

54. Enim kasutatud hashtag on ligi 995 miljoniga #love

55. Iga päev pannakse 4,2 miljardit like’i

56. Jagatud üle 40 miljardi pildi

57. Hashtagi ja asukohaga postitused saavutavad parima kaasatuse

Twitter

58. 18% turundajatest kasutavad Twitteri reklaame regulaarselt

59. 24% internetikasutajatest kasutavad ka Twitterit

60. 29% Twitteri kasutajatest on kõrgharidusega, keskkooli lõpetanute protsent on 20% (Pew Research Center, 2016)

61. 40% kasutavad keskkonda ka toodete ja teenuste kohta lisainfo otsimiseks

62. 47% turundajatel on Twitter esmane sotsiaalmeedia keskkond klientidega suhete loomiseks

63. Ca. 50% aktiivsetest kasutajatest jälgivad ka mõnd firmat/brändi

64. 53% Twitteri kasutajatest ei säutsu mitte kunagi

65. 63,5% turundajatest hääletasid Twitteri üheks parimaks ROI kanaliks

66. 77% kasutajatest tunnevad brändi vastu positiivsemaid tundeid, kui nood nende säutsudele vastavad

67. 81% millenniumlastest vaatavad Twitterit vähemalt kord päevas (Pew Research Center, 2016).

68. 84% maailma riigipeadest on Twitteri kasutajad

69. 86% reklaamitulust tuleb Twitterile mobiilireklaamidest

70. 90% videotest vaadatakse läbi mobiili

71. 93% firmadest kasutavad turunduskanalina Twitterit

72. Twitterit saab kasutada 35s eri keeles

73. Keskmisele pildiga säutsule reageeriti 211 korda, pildita kõigest 31

74. Igas sekundis saadetakse 6000 säutsu

75. Kuigi Hiinas on Twitter keelustatud, on seal ca 10 miljonit aktiivset kasutajat

76. Enim jälgitud on Katy Perry (enam kui 95 miljonit)

77. 100 miljonit kasutajat külastavad lehte iga päev

78. Igakuised aktiivseid kasutajaid on 317 miljonit ja 82% neist teevad seda läbi telefoni.

Kuidas ettevõtted digikanaleid reklaamiks kasutavad
Kuidas ettevõtted digikanaleid reklaamiks kasutavad

LinkedIn

79. 4% Eesti madalapalgalistest kasutavad aktiivselt LinkedIni (Idea Group, 2015)

80. 13% maailma millenniumlastest (vanus 15-34.a) kasutavad LinkedIni

81. 15% Eestis kõrgemat sissetulekut saavatest inimestest on siin keskkonnas aktiivsed (Idea Group, 2015)

82. 29% interneti kasutajatest omavad ka LinkedIn’i

83. 40% kasutajatest külastavad lehte igapäevaselt

84. 41% kasutajatest teevad seda läbi mobiili

85. 41% miljonäridest kasutavad LinkedIni

86. Eraisikutest kasutajatest 56% on mehed, 44% naised (LinkedIn Official Blog, 2014)

87. 67% digiturundajatest peavad LinkedIni oluliseks igapäevaseks kasutuskeskkonnaks

88. 67% kasutajatest peavad end „uudiste narkariteks“ (Social Times, 2016)

89. 94% B2B kontodest kasutavad keskkonda sisuturunduseks

90. Iga sekund tehakse 2 uut professionaalset kontot

91. 5 või enama oskuse lisamine profiilile toob 17 korda enam profiili vaatamisi (DMR LinkedIn Report, 2016)

92. Keskmine LinkedIn kasutaja viibib lehel ühes kuus kokku 17 minutit

93. Kasutusel 20 eri keeles

94. Laadides üles professionaalse LinkedIni pildi, toob see 21 korda rohkem profiili vaatamist ja 36x enam sõnumeid

95. Keskmine CEO – 930 kontakti

96. Ca 40 miljonit kasutajatest on tudengid

97. Keskkonnal on 106 miljonit igakuist kasutajat

98. LinkedInis on üle 450 miljoni kasutajaprofiili (LinkedIn Blog, 2016)

99. Kasutajad teevad iga päev üle 1 miljardi otsingu

100. Enim on esindatud IT valdkonna teenusepakkujad


Snapchat

101. 30%-le meeldib see keskkond, sest nende vanemad ei kasuta seda :)

102. 34% armastavad Snapchati, kuna siinsed lood kustuvad automaatselt

103. 41% ameeriklastest vanuses 18-34 aastat kasutavad igapäevaselt Snapchati

104. 60% igapäevastest kasutajatest loovad sinna ka sisu

105. 70% kasutajatest on naised

106. Keskkonna kasutus on tõusnud viimase 3 aastaga üle 300%

107. Aastaga on videote vaatamine tõusnud 400%

108. Kui sa sooviksid vaadata ära kõik viimase tunni jooksul üles laetud pildid, kuluks selleks 10 aastat

109. Kasutaja viibib Snapchatis päevas keskmiselt 25 minuti

110. 150 miljonit aktiivset igapäevast kasutajat

111. 200 miljonit aktiivset igakuist kasutajat

112. Iga päev tehakse ca 400 miljonit postitust

113. Snapchat on Facebooki järel kasutatavuselt teine enim kasutatav platvorm (Edison Research, 2016)

sotsmeedia kasutamiste ristumised
sotsmeedia kasutamiste ristumised

Pinterest

114. 31% internetikasutajatest kasutavad ka Pinteresti (PewResearchCenter 2016)

115. 31,6% tarbijatest otsivad Pinterestist ideid kingitusteks

116. 55% kasutavad keskkonda, et leida ja osta tooteid

117. 67% kasutajatest on millenniumi-põlvkonnast

118. Ca 73% aktiivsetest pinneritest ja 89% igapäevastest kasutajatest on ostnud midagi uut, mida nad eelnevalt on Pinterestist avastanud

119. 75% kasutusest tehakse läbi telefoni või tahvli

120. 76% topp brändidest ja 40% digiturundajatest kasutavad Pinteresti

121. Naised kasutavad oluliselt enam kui mehed (80% vs. 20%) (SimplePinMedia, 2016)

122. 90% kasutajatest on valmis ostlemiseks

123. Keskmist postitust pinnitakse 11 korda

124. Keskmiselt kulutatakse lehel olemiseks 21 minutit päevas

125. Lehel on üle 50 miljoni pinnitud müügitoote

126. Ca 100 miljonit igakuist aktiivset kasutajat

127. Pinterestis on 1,4 miljardit pulmaideed

128. Keskmine otsingute arv kuus on 2 miljardit

129. Enam kui 1/3 kasutajatest eelistavad otsinguks Pinteresti Google’le

130. 2/3 kõigist pinnidest on tehtud ettevõtete poolt


Autor: Brit Mesipuu, Milos Kujundus-ja reklaamitööd / Linna Ekraanid OÜ turunduse-projektijuht

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Sirowa Tallinn otsib TOOTEJUHTI

Sirowa Tallinn AS

31. märts 2017

KAJA

märts 2017