• 09.10.24, 15:55

Luulea Kuriks: telkoteenuste kommunikatsioon vajab peent tunnetust

Kui kriisikommunikatsioonis on oluliseks kiirus ja selgus, siis meie teenuse puhul on vaja ka eriliselt peent tunnetust, millal ja millest alustada, tõdeb Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks.
Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Luulea Kuriks
  • Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Luulea Kuriks
  • Foto: Digitark
Luulea Kuriks on Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni tänaseks juhtinud aasta aega. Ta toob välja, et telkoteenused on tänapäeval tajutavad ja käsitletavad samaväärselt näiteks elektri- või veevarustusega. Kui küsida, millised tema arusaamadest telekommunikatsiooni valdkonna kommunikatsioonis on selle aasta ajaga muutuda jõudnud, millised on kinnitust leidnud, selgitab Kuriks. „Elutähtsa teenuse osutamisega kaasneva vastutuse suurust kogeb lõpuni täies eheduses vaid sellises organisatsioonis töötades. Siiski oli see pigem ootuspärane.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele