• 03.04.24, 10:12

Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Telia brändikampaania, mis ületas kõik ootused

Telia „Oskus on kingitus“ kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Telia Eesti brändijuht Helena Hiis sõnas, et Telia on Eestis esimene, kes on digitaalse mahajäämuse teema nii suurelt ühiskonnas tõstatanud ja läbi selle muutust juhtivat vestlust avanud.
Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Telia brändikampaania, mis ületas kõik ootused
Teliat innustab võimalus muuta tehnoloogia abil inimeste elu lihtsamaks ja mugavamaks. Ettevõttel on tehnoloogiline kompetents, klienditundmine ja investeerimisvõimekus, et viia ellu visioon uue põlvkonna telkost. „Suutsime vaid ühe kampaaniaga luua uue arusaama, et Telia seisab Eesti inimeste digioskuste ja ühise digiarengu eest,“ sõnas Helena Hiis.

Seotud lood

Uudised
  • 02.04.24, 13:51
Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: rasketööstuse nišitoode, mis murdis Põhja-Ameerika turule
Dipperfoxi messiesitlus suurimal Põhja-Ameerika tehnika- ja ehitusmessil ConExpo’l Las Vegases jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Agentuuri Workman omaniku ja juhi Raavo Kullama sõnul oli sealne edu märkimisväärne, arvestades toote iseloomu ja turuolukorda.
Uudised
  • 02.04.24, 10:34
Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Rakvere uus hakklihapakend tabas jackpoti
“Rakvere Recycle. Mõtteviis, mis ühendab” kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Maag Food turundus- ja tootearendusdirektori Janne Laik-Lõhmuse sõnul oli tegemist Rakvere ajaloo ühe edukaima kampaaniaga, mis ületas seatud eesmärgid.
Uudised
  • 20.03.24, 17:41
Selgus Aasta Turundustegu 2023 Grand Prix
Lisatud kommentaarid
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2023 auhinnad.
Uudised
  • 16.11.23, 11:56
Telia tänavune jõulukampaania loob emotsiooni läbi digioskuste
Lisatud intervjuu Telia brändijuhiga
16. novembril jõuab avalikkuseni Telia tänavust jõulukampaaniat toetav emotsionaalne video, mis sündis koostöös agentuuriga Optimist Creative ja produktsiooniettevõttega Get Shot Films. Telia brändijuht Helena Hiis avab intervjuus kampaania tagamaid.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele