Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: rasketööstuse nišitoode, mis murdis Põhja-Ameerika turule
Dipperfoxi messiesitlus suurimal Põhja-Ameerika tehnika- ja ehitusmessil ConExpo’l Las Vegases jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Agentuuri Workman omaniku ja juhi Raavo Kullama sõnul oli sealne edu märkimisväärne, arvestades toote iseloomu ja turuolukorda.
Agentuuri Workman omanik ja juht Raavo Kullama tänavusel Passwordil Aasta Turundustegu 2023 finaalitööd esitlemas. Foto: Raul Mee
Dipperfox on Eestis leiutatud kännupuur, mille tootmine ning tootearendus toimub Pärnumaal, Paikusel. Kännupuur teebki täpselt seda, mida nimest võiks eeldada: eemaldab maasse jäänud kännud, et need ei takistaks hilisemat ehitus- ja haljastusprotsessi.
“Rakvere Recycle. Mõtteviis, mis ühendab” kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Maag Food turundus- ja tootearendusdirektori Janne Laik-Lõhmuse sõnul oli tegemist Rakvere ajaloo ühe edukaima kampaaniaga, mis ületas seatud eesmärgid.
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2023 auhinnad.
Žürii on oma otsuse teinud ja valis välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid. Aasta Turundustegu 2023 Grand Prix kuulutatakse välja 20. märtsil turunduskonverentsi Password.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.