Autor: Maarit Eerme • 9. november 2022

Reklaamimüügi TOPi võitja: Telereklaami müügi puhul on peamine väljakutse teenindada turu nõudlust

TV3 Group Estonia juht Signe Suur rääkis intervjuus, et nõudlus telereklaami järele on alati suurem, kui seda pakkuda suudetakse, kuna reklaamijad teavad, et tegemist on endiselt kõige efektiivsema meediakanaliga.

„Täna on tele näol tegemist ka kõige odavama meediakanaliga, kui arvestada suurt katvust,“ ütles Suur. Ta lisas, et telereklaam toimib, mistõttu on see meediakanalite valikutes üks peamine. Nõudluse ja pakkumise suhte reguleerimiseks on nagu ikka kaks peamist hooba – hind ja kauba kogus. Suure sõnul on hind kindlasti üks, mida tuleb korrigeerida ja võrreldes teiste Euroopa riikidega, on Eestis hind kõige madalam.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700