Autor: Anete Hela Pulk • 4. oktoober 2022

Promoty juht avalikustab võtme, kuidas suunamudijaga edukalt turundada

Promoty juhi Aleks Koha sõnul teevad ettevõtted aina enam suunamudijatega pikaajalisi koostöid ja see on ka võti, mis eduni viib.
Promoty juht Aleks Koha.
Foto: Raul Mee

Niisugust trendi on Koha hinnangul ka Eestis üha enam märgata. Samuti tuleb tema sõnul  suunamudijatest mõelda kui riskikapitali investeeringust ning vaadata, millised suunamudijad suudavad brändile testperioodil edukalt müüki teha ja millised mitte. Seejärel tasub koostööd jätkata nendega, kes on selles edukad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700