Autor: Jana Tõkman • 22. september 2022

Kuidas vallutada maailma tootega, mida pool maailmast vihkab?

Tänavuse digiturunduse aastakonverentsi Best Internet avaesinejaks oli Taani agentuuri &Co strateeg Helle Elisabeth Julin, kes jagas nende agentuuri parimaid auhinnatud sisuturunduse näiteid ja rääkis, kuidas just emotsioonidest ja inimestest lähtuv suhtumine on nende agentuuril suurt edu aidanud saavutada.
Taani agentuuri &Co strateeg Helle Elisabeth Julin.

Julin tõi välja kaks olulist teemapüstitust – kuidas möirata nagu lõvi, kui oled tegelikult kassipoeg ning kuidas astuda see saatuslik samm, kus sa ei tea, mis võib juhtuda, kui selle ikkagi ette võtad, ja loodad, et sealt sünnib midagi uut. „Edu valemit pole olemas - kui mingi valem ongi olemas, siis järelikult kasutavad seda juba kõik ja seega pead tegema hoopis midagi muud“, tõi Julin välja.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700