Ainult tellijatele
Autor: Jana Tõkman • 22. september 2022
Ainult tellijatele

Kuidas vallutada maailma tootega, mida pool maailmast vihkab?

Tänavuse digiturunduse aastakonverentsi Best Internet avaesinejaks oli Taani agentuuri &Co strateeg Helle Elisabeth Julin, kes jagas nende agentuuri parimaid auhinnatud sisuturunduse näiteid ja rääkis, kuidas just emotsioonidest ja inimestest lähtuv suhtumine on nende agentuuril suurt edu aidanud saavutada.
Taani agentuuri &Co strateeg Helle Elisabeth Julin.

Julin tõi välja kaks olulist teemapüstitust – kuidas möirata nagu lõvi, kui oled tegelikult kassipoeg ning kuidas astuda see saatuslik samm, kus sa ei tea, mis võib juhtuda, kui selle ikkagi ette võtad, ja loodad, et sealt sünnib midagi uut. „Edu valemit pole olemas - kui mingi valem ongi olemas, siis järelikult kasutavad seda juba kõik ja seega pead tegema hoopis midagi muud“, tõi Julin välja.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700