Autor: Best Marketing • 11. august 2022

McDonald’s teeb esmakordselt koostööd Eesti influenceritega

Esmakordselt teeb McDonald’s® restoran üheaegselt koostööd erinevate Baltikumi toidublogijatega Eestist, Lätist ja Leedust, et tuua kolme riigi menüüdesse erakordsed gurmeeburgerid.
Näljane Nelik
Foto: Kristaps Bardzins

"Juhtiva restoraniketina otsime alati uusi viise, kuidas üllatada oma külalisi ja pakkuda neile maitseelamusi, mis on saadaval ainult McDonald's restoranis. Suure põnevusega pakume tänasest oma menüüdes uusi Maestro burgereid, mis on loodud koostöös Eesti, Läti ja Leedu tuntud toidublogijatega ning mille tulemuseks on unikaalne maitse, mis peegeldab igale Balti riigile omast temperamenti,” ütles McDonald’s restorani Baltimaade peadirektor Vladimir Janevski. „Uued Maestro burgerid ühendavad endas meie kõrge koostisainete kvaliteedi, burgerite valmistamise oskuse ning blogijate meisterlikkuse ja kohaliku asjatundlikkuse. Usun, et uued burgerid on midagi uut ja põnevat ka kõige nõudlikumatele gurmaanidele,“ lisas ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700