Autor: Laura Reiter • 13. jaanuar 2022

Tele2 turundusdirektor: brändid peavad inimesi oluliselt enam puudutama

Tele2 otsustas viimati oma jõulukampaania ära jätta ja toetada selle asemel 55 000 euroga õdesid ja hooldustöötajaid, ehitades kogu turunduse üles heategevuse lainele. Tele2 turundusdirektor Ines Estrin avas veidi kampaania tagamaid.
Tele2 turundusdirektor Ines Estrin käis 1247 liinil abiks.
Foto: MARKUS MIKK

Ines Estrini sõnul soovib Tele2 challenger-brändina eristuda, inspireerida ja pakkuda ühiskonnale midagi enamat kui lihtsalt teenust. „Tagasiside kampaaniale on olnud väga positiivne, näeme, et see puudutas inimesi - nii meie oma inimesi, kliente kui ka teisi,“ sõnas ta ja lisas, et nende eesmärk polnud anda lihtsalt toetussumma, vaid kutsuda inimesi üles õdede ja hooldustöötajate peale mõtlema ning neid igakülgselt toetama.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700