Autor: Maarit Eerme • 22. oktoober 2021

Reklaamimüügi TOPi võitja: üha suuremate allahindluste pakkumine ei ole jätkusuutlik

Postimees Grupi müügidirektori Taavi Lätti hinnangul ei ole reklaami allahindluse suurendamine jätkusuutlik tegevus, kui meediamajal on soov ja tahe nii täna kui ka tulevikus pakkuda paremat sisu ning programmi. „Pole mõeldav, et investeerid kogu aeg ja samal ajal langetad hindu.“
Postimees Grupp ennustab võimsat viimast kvartalit.
Foto: Andras Kralla

Lätti rääkis intervjuus, et eelmise majandusaasta kohta on adekvaatseid hinnanguid äärmiselt keeruline anda. „Pean tunnistama, et olime valmis suuremaks kukkumiseks kui reaalsuses ja selles mõttes olid tulemused positiivsed,“ sõnas Lätti ning lisas, et ta ei saa öelda, et nad tulemustega lõpuni rahul oleksid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700