Google Adsi agentuuri Holini kaasasutaja Taavi Kalvi sõnul on nende ettevõttes töötajate rahulolu prioriteet number üks ja selle nimel ollakse valmis ka klientidest loobuma. Lisaks rääkis ta, et kiiretes digiturunduse protsessides on kerge ajast maha jääda ning et turul napib tippspetsialiste.
Google Adsi agentuuri Holini kaasasutaja Taavi Kalvi sõnul möödus eelmine aasta mõõdukas tempos nagu ka varasemad aastad. „Töö ja eraelu tasakaal on Holinis väga tähtsal kohal ning pandeemia seda tasakaalu ei mõjutanud, seega tegime tööd ikka 35 tundi nädalas ning aitasime klientidel rahvusvaheliselt kasvada,“ rääkis ta ja lisas, et kui eelnevatel aastatel olid nad kaugtöö mõttes n-ö hübriidettevõte ehk töötati vaheldumisi kodust ja kontorist, siis alates pandeemia algusest on nad täielikult liikunud kaugtööle.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.