Autorid: Laura Reiter, Hando Sinisalu • 6. juuli 2021

Velveti loovjuht: paljudel Eesti agentuuridel ei ole välismaiste klientide teenindamiseks piisavalt enesekindlust

Eelmisel neljapäeval jagati taas ihaldatud Kuldmuna reklaami- ja turundusauhindu, millele pretendeeris sel aastal rekordarv ehk ligi tuhat tööd. Kui konkurentsivõimelised on aga Eesti reklaamiagentuuride tööd ja nende väljavaated rahvusvahelistel konkurssidel, rääkisid Turundajate Liidu tegevjuht ja Kuldmuna korraldaja Anniken Haldna, Tabasco tegevjuht Oliver Lomp ning Velveti loovjuht Pärtel Vurma.
Disainiagentuur Velvet noppis sel aastal Kuldmunal aasta digiagentuuri auhinna.
Foto: KARLI SAUL

Kuigi koroona-aasta oli pannud paljud ettevõtted oma turunduseelarveid kärpima, laekus sel aastal Kuldmunale rohkem töid kui kunagi varem. „Lisatööd esitati disaini ja eriti kodulehtede kategooriatesse, lisaks brändingu kategooriasse, kuna paljud ettevõtted olid eriolukorra ajal teinud re-brandingu – sealt see lisamaht peamiselt tuli,“ rääkis Anniken Haldna.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700