Autorid: Laura Reiter, Hando Sinisalu • 6. juuli 2021
Velveti loovjuht: paljudel Eesti agentuuridel ei ole välismaiste klientide teenindamiseks piisavalt enesekindlust
Eelmisel neljapäeval jagati taas ihaldatud Kuldmuna reklaami- ja turundusauhindu, millele pretendeeris sel aastal rekordarv ehk ligi tuhat tööd. Kui konkurentsivõimelised on aga Eesti reklaamiagentuuride tööd ja nende väljavaated rahvusvahelistel konkurssidel, rääkisid Turundajate Liidu tegevjuht ja Kuldmuna korraldaja Anniken Haldna, Tabasco tegevjuht Oliver Lomp ning Velveti loovjuht Pärtel Vurma.
Disainiagentuur Velvet noppis sel aastal Kuldmunal aasta digiagentuuri auhinna.
Foto: KARLI SAUL
Kuigi koroona-aasta oli pannud paljud ettevõtted oma turunduseelarveid kärpima, laekus sel aastal Kuldmunale rohkem töid kui kunagi varem. „Lisatööd esitati disaini ja eriti kodulehtede kategooriatesse, lisaks brändingu kategooriasse, kuna paljud ettevõtted olid eriolukorra ajal teinud re-brandingu – sealt see lisamaht peamiselt tuli,“ rääkis Anniken Haldna.