Autor: Laura Reiter • 3. mai 2021

Nädala kampaania: Leiburi uus Kirde sai pani leivad ühte kappi Rukkipalaga

Leiburi müügi- ja turundusdirektor Anne Tääkre ja loovagentuuri Newton loovjuhid jagasid Leiburi uue Rukkipala juuretisega Kirde saia reklaamklipi valmimise tagamaid ja nentisid, et praegusel kodusistumise ajal on televisioon on üks mõjusamaid kanaleid reklaamsõnumite edastamiseks.

Leiburi üks armastatumaid tooteid Kirde sai läbis paar aastat tagasi uuenduskuuri ja nüüd on sellele lisatud teisegi hitt-toote ehk Rukkipala parimad omadused. Tulemuseks on pehme sai, millel on juures leivalt laenatud hapukas maik ja struktuur.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700