Autor: Gerd Lindmaa • 29. mai 2020
Reklaamtrükiste segment sattus kõige suurema surve alla
Viiruspuhangul on olnud Kroonpressi müügimahtudele tuntav mõju ja võrreldes mullusega kahanes aprilli müük umbes kolmandiku. Aprillis oli mõju kõige tuntavam, mais on näha juba taastumise märke. Kiiresti ja kõige suurema surve alla sattus reklaamtrükiste segment – kliendilehed, otsepostitus, turismikataloogid jne.
Viiruspuhangu mõju oli aprillis kõige tuntavam ja kõige suurema surve alla sattus reklaamtrükiste segment, kirjutas trükitööstusettevõtte Kroonpress AS tootmisdirektor Gerd Lindmaa.
Foto: Marianne Liibert
Mõju ulatus sõltus vägagi erinevate riikide poolt kehtestatud piirangutest. Riikides, kus kaubanduskeskused jäid avatuks ka eriolukorras, oli mahtude langus tagasihoidlikum. Trükki panustamist jätkasid kliendid, kellel lisaks tavapoodidele on paralleelselt olemas ka online-kaubandus.