Eesti Post: Kuidas tõsta traditsioonilise turunduskanali mainet influnceri abiga?

Kuidas sobivad omavahel kokku digiajastu influencer ja traditsiooniline otsepost ning mis moodi reklaamida reklaami? Eesti Post viis mai alguses läbi tarbijatele suunatud otseposti kampaania koostöös influencer Henry Jakobsoniga, kes peab populaarset blogi ,,A mida Henry teeb?’’.

Foto: A mida Henry teeb?

Antud kampaania eesmärk oli läbi tarbija vaate rääkida otseposti kasulikkusest – parimatest pakkumistest ja selle positiivsest mõjust pere eelarvele.

Varasemalt oleme otsepostiteemalistes kampaaniates keskendunud B2B suunale ja rõhutanud selle turundus- ning infokanali efektiivsust kindla sihtrühmani jõudmisel. Otseposti teel levivate reklaammaterjalide kvaliteet on seeläbi märgatavalt tõusnud ja just nüüd tundsime, et on õige aeg võtta fookusesse tarbja vaade.

Koostöös Henryga panime paika sotsiaalmeedia kanalitel ja tema blogil põhinev sisuturunduse kampaania plaani, mis oli üles ehitatud eksperimentidele. Oma postitustes rõhutas Henry enda kodus mõneti unustusehõlma vajunud postkasti kasutusvõimalusi info- ja suhtluskanalina. Olles varem üks neist, kelle postkasti ehtis reklaampostist loobumise kleebis, võttis Henry eksperimendi alguses selle maha, et olla taas reklaamisaajate siseringis. Pärast mõningast kuulumist otseposti saajate hulka jagas Henry parimaid leide ja pakkumisi kogu oma jälgijaskonnaga Instagramis ning hiljem kokkuvõttena ka blogis.

A mida Henry teeb? ,,Eksperiment – kasulik või kasutu?’’

See on nagu kullakaevamine – sa ei lähe suure kullakamaka otsa, et siis sealt liivapuru maha pühkida, vaid sa lähed suure liivahunniku otsa või külma ja märga jõkke, et sealt imetillukesi kullaterakesi välja sõeluda. Kui läbisõeluda ka pakkumised, siis on võimalik skoorida päris hästi ja sellega ka kokku hoida kümneid ja miks mitte ka sadu eurosid. Minu eksperiment kestis vaid kolm päeva ja olen juba rahul.

Lisaks Henry blogile ja sotsiaalmeedia kanalitele jagasime postitusi ka Omniva ja Eesti Posti kanalites. Mõlemad blogiartiklid levisid Facebookis 15-20 tuhande kasutajani ja kogusid seejuures ligikaudu 4000 lugejat. Selline koostöö andis meile suurepärase võimaluse olla 2 nädalat pildis värske ja humoorika otsepostiteemalise sisuga erinevates sotsiaalmeedia kanalites ning kaasta laiemat jälgijaskonda.

Pikaajaline koostöö influnceriga, kelle stiil ühtib ettevõtte väärtustega ning jälgijaskond kattub kampaania sihtrühmaga, on iga teenuse ja toote turundamisel kulda väärt tööriist. Isegi kui reklaami teha reklaamile. ,,A mida Henry teeb?’’ on olnud Eesti Posti ja Omniva pikaajaline partner, kelle muhe ja vahetu stiil on lugejate jaoks alati autentne. Kokkuvõttes loodame, et Henry näide ja kogemus näitavad tarbijatele ning ettevõtetele otseposti teel levivate turundussõnumite mõjusust.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700