Best Marketing Club: esimene esineja on Enel Kolk

26. mail taasalustab ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Neljaosalise veebiseminaride seeria esimene esineja on Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk.

Enel Kolk  

Sel aastal 60-aastaseks saav Kaubamaja oli üks esimesi Eesti ettevõtteid, kes lõi eraldi reklaamiosakonna. Täna koosneb Kaubamaja turundusosakond kolmest erineva tööprofiiliga väiksemast tiimist – väljapanekust, turunduskommunikatsioonist ja klienditeenindusest.

Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk tõi välja, et nad suhtuvad turundusse (sealhulgas reklaami) väga selgelt kui investeeringusse – toote ja sihtgrupiga sobivad loovlahendused ning hästi planeeritud kommunikatsioon peavad tagama edu. "Turundus peab alati olema tasuv investeering, mis on läbimõeldud, kaalutletud ja ajakohane," sõnas Enel Kolk Best Marketingile antud intervjuus. Loe täispikka intervjuud siit.

Enel Kolk räägib 26. mail oma ettekandes järgmistel teemadel:

1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega

2. mis mahub meie ettevõttes turunduse alla?

3. kliendikogemuse juhtimine

4. turunduskommunikatsioon ja -kanalid

5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus

6. tarbijatrendid/tarbijakäitumine - muutused seoses kriisiga

BEST MARKETING CLUB

Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme?

26.05 – Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk

5.06 – Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Liiv

9.06 – Bigbank Eesti turundusjuht Eve Järve ja kliendikogemuse juht Mirjam Peetsmann

16.06 – Alexela turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Ambos ning turundustiimi juht Mariliis Mähhar

REGISTREERU SIIN!

Tere tulemast turundusklubisse! Kõikide klubide teema on järgmine: "Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme".   

Esimene Best Marketing Club koosneb neljast veebiseminarist, mis toimuvad neljal erineval kuupäeval vahemikus 26.05–16.06. Kellaaeg on kõikidel klubidel sama: 15.00–16.30. Iga veebiseminar kestab kokku poolteist tundi, koosnedes ca 45 minuti pikkusest ettekandest ning 45 minuti pikkusest vestlusest ja küsimustest/vastustest.

Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist.

Veebiseminarid toimuvad Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne otseülekannet saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne ülekande algust õigesse keskkonda.

Veebiseminari on võimalik jälgida endale sobivas kohas ja selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Veebiseminari kestel on võimalik esitada esinejatele küsimusi, mida saab kirjutada vestluse (chat) kasti.

Jaga lugu:
Seotud lood
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700