Autor: Best Marketing • 23. aprill 2020

Maks & Mooritsa uus reklaam tekitab vastakaid arvamusi

Kodumaise toidutootja uus reklaamikampaania on sotsiaalmeedias inimesed ärevile ajanud, nii mõnegi arust ei ole reklaam kõige paremini õnnestunud, kirjutas Kasulik.
Kuvatõmmis Maks & Mooritsa reklaamklipist

Arutelus jagunevad inimesed laias laastus kaheks, üks osa peab sellist reklaami kohutavaks läbikukkumiseks, teine osa kiidab tootjat selle eest, et nad näitavad inimestele, kust kohast nende toidulaual olev liha tegelikult pärit on, kirjeldas Kasulik sotsiaalmeedias toimuvat.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700